Kädentaitojen Ihmeet

NEULONTAA, OMPELUKSIA, DUUNAUKSIA JA KIRPPISTELYÄ !!

sunnuntai 30. joulukuuta 2012




Tälläinen yllätys oli  ILOA ITSE TEHDEN minulle laittanut. Paljon Kiitoksia Timanttu!!
Tunnustuksen sääntöihin kuuluu : 
  1. Jaa tunnustus 8:lle blogaajalle ja ilmoita se heille
  2. Kerro myös itsestäsi kahdeksan asiaa


Hmm... 8:n asiaa, noh :
  1. Olen perso salmiakille
  2. Rakastan mökkeilyä omalla mökillä ja siellä puuhastelua
  3. En tiedä parempaa, kuin rantasaunan lämpö ja uinti järvessä
  4. Olen tuntenut mieheni 27 vuotta ja rakastan häntä edelleen syvästi
  5. Läheiseni ja ystävät on minulle tarkeitä
  6. Olen koira ihminen, mutta minulla on kaksi kissaa hehheh
  7. Olen maaseutu ihminen, asun maalla vanhassa rintamamies talossa
  8.  Ja hei, hiukseni ovat luonnonkiharat
Tunnustuksen eteenpäin haluaisin laittaa:
  • Vinksallaan
  • Kaikkea kaunista
  • Omakoti Onnenpesä
  • Mummon pajukori
  • Tilkkutaide, Eija Krause
  • Marle
  • Tikku&Tilkku
  • Tilkkutie
Paljon ihania blogeja on olemassa ja niitäkin on ihana lukea, kuten näitä valittujakin

                                                       -Sarkka-

8 kommenttia:

  1. Kiitos tuhannesti Sari tästä tunnustuksesta! Yritän laittaa tämän blogiini lähhitulevaisuudessa, olen tosi surkea näiden tunnustusten kanssa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos ilahduttavasta ylläristä :) Oikein hyvää ja onnellista uutta vuotta <3

    VastaaPoista
  3. Paljon kiitoksia.. Oikein ihanaista uuden vuoden aattoa sinulle:)

    VastaaPoista
  4. Kiitos tunustuksesta oli kiva yllätys. Hyvää Uutta Vuotta sinulle.

    VastaaPoista
  5. Kiitos! Hyvää uutta vuotta 2013 sinulle! Palaan tähän hieman myöhemmin :)

    VastaaPoista
  6. Hyvää Uutta Vuotta 2013 kaikille!! <3 Sarkka

    VastaaPoista
  7. Kiitos Sari! Olen todellakin yllättynyt huomiostasi. Palaan asiaan, kun pääsemme uuden vuoden ja loppiaisen yli!
    Oikein onnellista uutta vuotta Sinulle!

    VastaaPoista
  8. Kiitos tunnustuksesta! Lämmitti mieltä. Hyvää uutta vuotta sinulle!

    VastaaPoista